Huzur Dolu Bir Sabah Sizin Olsun...

Huzur dolu bir sabah...
Süt kokan koridorlar...
Sımsıcak bir dokunuş...
Sizin olsun, Sevgiyle...


Lilypie 3rd Birthday Ticker

24 Aralık 2007 Pazartesi

Beklemek...







En sevdiğiniz anlar hangileri? Uçsuz bucaksız bir kumsalda denize baktığınız zamanlar mı, yoksa şömine başında odun çıtırtıları eşliğinde şarabınız içtiğiniz anlar mı ya da sevgilinizle sarılmış televizyon izlerken mi, bir de arkadaşlarla keyifli sohbetler eşliğinde yenilen uzun yemekler var... Ben sanırım en çok iki anı seviyorum; birincisi Kaan'ın boynundan o mis kokuyu koklamayı bir de sımsıcak kış güneşinin yüzüme vurmasını...








İşte bu bayram Antalya Rixos Premium'da harika bir havada, keyifli bir sahilde bol bol yüzüme vuran kış güneşinin keyfini çıkardım:) Rixos oldukça kalabalıktı, ama çok geniş bir alana sahip olduğu için kimse kalabalıkta boğulmuyordu. Genel olarak birçok aktivitenin yapılabildiği bir otel. Benim gibi tüm anneler tatilin tadını çıkarıyordu:) Yemek saatleri babalar çocukların peşindeydi bu sefer;) anneler ise çocuklar gibi şendi. Hepimiz özlediğimiz özgürlüğümüzün; ne kadar özgürlükse! tadını çıkarıyorduk. Kısacası gala gecesi masada çıkardığımız küçük çaplı yangın:) Kaan'ın yaramazlıkları bir de otelin hatası nedeniyle son gün annemin düşmesi dışında oldukça keyifli bir tatildi. Çok şükür annem iyi...








Gelecek hafta yeni bir yıl...



Hiç çok istediğiniz birşeyi beklediniz mi? Hani karnınıza kramplar girer, içinizde garip bir telaş; endişe mi mutluluk mu karar veremediğiniz... İşte keyifli bir tatilin ardından, yepyeni bir yılı beklerken bu hisler içerisindeyim. Nasıl bir yıl olacak? Hayatım hep planlı oldu ama gerçekten ilk defa bu sene gelecek senenin neler getirebileceğini tahmin etmiyorum... Karnımda kelebekler dolaşıyor... Umarım hepimize bol mutluluk, sevgi, huzur, sağlık ve başarı getirir. Yeni yıl dileğim mi? Bilmem... Ya sizin ki?








2 yorum:

Imge dedi ki...

Mugecim blogun hayırlı uğurlu olsun. Keyifli yazılarını takip ederiz buradan artık..:)
Ailenle ve sevdiklerinle çok mutlu ve sağlıklı bir 2008 dilerim...
Sevgiler.

Müge&Kaan dedi ki...

:) daha yorumunu yeni gördüm desem...Ben de sana ve ailene harika bir yeni yıl diliyorum, geç mi oldu:)) Bir kahve içemeye zaman neden bulamuyoruz ki... Ben pazartesileri bütün gün müsaitim, gelecek hafta Citys civarlarında bir kahve?