Huzur Dolu Bir Sabah Sizin Olsun...

Huzur dolu bir sabah...
Süt kokan koridorlar...
Sımsıcak bir dokunuş...
Sizin olsun, Sevgiyle...


Lilypie 3rd Birthday Ticker

11 Aralık 2007 Salı

LOST

Tamammen kaybolmuş durumdayım... En son bildiğim oğlumun evde bilgisayara vurması ve ardından okula sunum için götürmem ve bammmmmmmmmm.... Bilgisayarım çöktü; yaklaşık 10 senelik datamda beraberinde gitti:( Kurtarılmaya çalışılıyor ancak hep olur ya, ne kadar gereksiz file varsa kurtarılmış, fotoğraflar ise gitmiş durumda. Dün dedim ki bugün ölsem hayatımın 10 senesine ait hiçbir fotoğraf bende bulunmayacak. Hakan çok güldü bana ama ben gerçekten ciddiyim. Laptop'ı açıyorum, kocaman bir boşluk...

Hep derlerdi Müge back-up al, şifrelerini bir yerlere yaz. Bense hep erteledim, yapacak onca öncelikli! şey varken bu yapılır bir zaman nasıl olsa dedim. Yapılamadı oysa, blog'a girerken bile 45 dk düşünüp, şifremi hatırlayabildim... Daha önceki yazılarımı bile bulamıyorum şimdi desem?

Üff çok can sıkıcı. O kadar akışkan ki herşey artık... Ne bir mektup, kart, basılı bir fotoğraf... Herşey boşlukta bir yerlerde, sanal dünyada...Sohbetler, paylaşımlar bile sanallaştı artık. Çok klişe geliyor, böyle yazınca biliyorum. Ben de okurken böyle düşünürdüm ama şimdi tüm datalarım gittikten sonra iki yol var benim için; ya tamamen protesto etmek ya da ondan daha akıllı davranmak. Sanırım 2. sini seçeceğim:)

Hiç yorum yok: