Huzur Dolu Bir Sabah Sizin Olsun...

Huzur dolu bir sabah...
Süt kokan koridorlar...
Sımsıcak bir dokunuş...
Sizin olsun, Sevgiyle...


Lilypie 3rd Birthday Ticker

22 Şubat 2008 Cuma

Bucket List

Adana'dayken 'Bucket List'i Topak'la izleyip, üzerine uzun uzun konuşmuştuk; bizim hayallerimiz neler diye... Dönüşte Gümüşsuyun'daki Topaz Restoran'da Hakan'la keyifli bir yemek sohbetinde ortak 'bucket list'imizi çıkardık. İlginçtir filmde olduğu gibi bizim listemizde başka yerler gezip görmek üzerineydi. Insanoğlunun ortak özelliği bu olsa gerek, merak; başka yerler, insanlar... İşte biz bu senede, her sene doğum günümü bahane edip başka ülkelere gittiğimiz gibi, ikinci kere New York planları yapıyoruz; uçak bileti rezervasyonlarımızı yaptık bile, şimdi keyifli bir otel arayışındayız. Hatta bu sefer bir adım öteye gidip, bu çılgın şehirden ev bile bakacağız. Kafamıza ve bütçemize uygun bir stüdyo daire bulabilirsek satın alıp Deryoş'lara kiraya verme planları bile yaptık:) Hayal etmekte güzel, gerçekleşmese bile... Önce Chicago ardından New York, Haziran'ı iple çekiyorum.



Bizim Bucket List (sonradan ben 1 ekleme daha yaptım:)) :
  • Güney Fransa'dan İtalya Floransa sahiline kadar, klasik bir araba ile hip otellerde konaklamalı bol şaraplı ve espresso'lu bir yolculuk (Müge)

  • Karayipler gemi turu (Hakan)

  • Güney Afrika/ Kenya safari turu (butik çadırlı konaklamalı) (Müge)

  • Bodrum'daki evi hep istediğim şekilde tamamen sıfırdan dekore etme (Müge)

  • İspanya sahil, Fas'a kadar (Hakan)

  • NY ya da Londra'da doktora (Müge)

  • NY, San Francisco ya da Barcelona'da 3-6 ay yaşamak (Müge, sonradan ekleme)

  • Alp'lerde kayak (Hakan)

Topaz ile ilgili:

Gazetelerede çok yazılıp çizildi, biz de bir gidelim dedik. Manzarası birçok kişiye muhteşem gelebilir ama beni çok etkilemedi, ya ben bizim evin manzarasını daha çok seviyorum ya da boğazı o kadar çok görüyorum ki üzerimdeki etkisini kaybetti. Dekorasyona gelince, bana 70'lerin otel restoranlarını anımsattı, sevmedim. Ama gelen kitlenin yaş ortalamasına bakınca, 40+, eminim onların hoşuna gitmiştir:) Menü ise karmakarışık, özerkliği yok; Osmanlı yemekleri, İtalyan ve İspanyol mutfağı...Yemekler ise kesinlikle vasattı; başlangıç olarak Fener Carpaccio felaketti, insanı sushiden bile soğutur, tadını ve kokusunu uçak yemeklerine benzettim. Ardından istediğim rokalı pizzanın çok çok daha iyilerini Mezalluna ve Zazzie'de yiyebiliyorum. Şarap listesi Türk şarapları açısından oldukça kısırdı, Corvus ya da Kavaklıdere şarapları yoktu. Nedenini sonradan anladık meğer Petrus şaraplarını satmak için özel Fransız şarap garsonu bile getirtmişler, biz almadık:) Kısaca 45 yaş üstüne gelene kadar Topaz'a gitmeyin derim.))



Favori Albüm:

Kesinlikle Teoman'ın yeni albümünü herkese tavsiye ederim. Sezen Aksu'dan Yaşar'a birçok sanatçı Teoman şarkılarını kendi yorumları ile seslendirmiş. Çok keyifli bir kısa hikayeler kitabı gibi... Kimi zaman kendi hikayemi, kimi zaman yakın bir arkadaşımınkini, kimi zaman ise hiç tanımadığım birinin hikayesini dinler gibi tekrar tekrar dinliyorum. Ben Teoman'ın şarkılarını çok seviyorum...

Hiç yorum yok: